تولد سه سالگی پرواز !

سه سال از تاسیس مدرسه پرواز گذشت.

در تمام این مدت سعی کردیم با توجه به نیاز‌های دانشجویان و مهارت اساتید عزیز، سهمی در برقراری عدالت آموزشی داشته باشیم.

در دپارتمان آموزش دوره‌ها و وبینار‌های تخصصی زیادی در حوزه زیست بالینی برگزار کردیم.

در دپارتمان پژوهش با ایجاد برند پژوهشگرشو، الفبای محقق شدن را آموزش دادیم ؛ همین امر سبب شد پژوهشگران زیادی به هسته مقاله‌نویسی اضافه شوند و منجر به آنلاین شدن مقالات زیادی با افیلیشن پرواز در ژورنال‌های معتبر گردید.

همچنین در دپارتمان کتاب، کتاب از سلول تا سرطان ، برنده جایزه کتاب سال ۱۳۹۹ گردید و این شایستگی باعث شد تا نسل دوم آن و دو کتاب اساسی  در حوزه زیست بالینی در دست اقدام قرار گیرد. 

در دپارتمان تجاری‌سازی سعی کردیم با‌توجه به نیازهای کشور در حوزه‌هایی همچون مالکیت فکری، روش‌های انتقال فناوری، ارزش‌گذاری فناوری، تعیین ماتریس TRL و MRL و… خدماتی به مراکز مرتبط نظیر استارت‌آپ‌ها، مراکز دانش‌بنیان، پژوهشگاه‌ها علاوه بر آموزش حوزه تجاری‌سازی به علاقمندان دهیم.

در دپارتمان خبر و تولید محتوا تلاش کردیم اخبار و محتوا‌ بروز در زمینه پزشکی و زیست بالینی را نشر دهیم تا یک منبع خبری اختصاصی را برای دانشجویان علاقمند ایجاد کنیم.

 

حالا به مناسبت سه‌سالگی پرواز یک برنامه ویژه داریم براتون

یک مسابقه خفن با ۳ میلیون تومان جایزه نقدی😍 

حالا شرایط شرکت در مسابقه چیه ؟ هیچی! شرکت تو این مسابقه هیچ محدودیتی نداره شما با هرسن و از هر رشته‌ای که باشید می تونید تو مسابقه پرواز شرکت کنید😉

در پایان مهلت مسابقه ما از بین کسانی که درست جواب دادن قرعه‌کشی می کنیم و به قید قرعه جایزه میدیم.

شرح‌ مسابقه:  شما با مراجعه به سایت www.parvazschool.com  در صفحه مسابقه  می توانید با ثبت اطلاعات خودتون و دانلود فایل سوالات، به ۲۲ سوال موجود در فایل پاسخ دهید و پاسخنامه خود را برای ما ارسال کنید.

بعد از پایان مهلت مسابقه، قرعه‌کشی بین کسانی که به تمام سوالات پاسخ صحیح دادند انجام می‌گیرد.

دانلود فایل سوالات

آپلود جواب سوالات

Max. file size: 15 MB.